lørdag 7. desember 2013

Bukser til firlinger!!!

Tidligere i år oppdaget jeg bloggen Fire små og sjefen, skrevet av ei dame som ventet firlinger! Denne bloggen måtte jeg bare følge videre. 10.juni kom to gutter og to jenter til verden, og ikke lenge etter tikket det inn en sms fra ei jeg kjenner. Hun lurte på om jeg hadde lyst til å bidra med litt klær, fordi ei hun kjente hadde fått firlinger! Jeg skjønte straks at det var snakk om de samme babyene (det fødes liksom ikke så mange firlinger i Norge!), og selvsagt ville jeg bidra. Jeg sendte avgårde fire små bukser, og ei enkel lue til storesøster. Tenk å få FIRE småsøsken da – når du selv er bare 2,5 år! Litt av en overgang! Hun fortjente absolutt en oppmerksomhet hun også!

firlingegave

Jeg har fortsatt å følge bloggen, og må si jeg er mektig imponert over hvor bra det ser ut til at denne familien har klart å omstille seg til en ny og hektisk hverdag. De har heldigvis gode støttespillere rundt seg, slik at de får tid til hverandre og storesøster, i tillegg til babyene. Firlingene vokser og utvikler seg, og nå er de jammen et halvt år om bare noen små dager! I går kveld tikket det inn en mail hos meg, med bilde av de små skjønnasene i buksene jeg har sydd. Stas! Bildet ligger også på bloggen: http://www.familieprat.no/wordpress/firlingmamma/ 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar