søndag 8. desember 2013

Bodyer med svevende feer

Feene fra Sydilla er et svært populært stoff hos mange “sygale”. Jeg har det i to fargevarianter, lilla og lime/rosa, og det er snart tomt for begge variantene på lageret mitt. Elise har fått to fe-bodyer, som hun gjerne vil ha på hver dag, og jeg har nå lovet henne genser med feer som hun kan ha utenpå en ullbody.

body med feer lilla  body med feer rosa -ikke publisert

På disse bodyene er fe-stoffet kombinert med småprikkete jersey fra Textart, og ribb fra Stoff og Stil. Begge bodyene er i størrelse 86, og mønsteret er som vanlig fra Heilt Spesiell.

Det er sjelden jeg lager flere identiske plagg, men akkurat disse bodyene har jeg faktisk laget i en mindre størrelse også. Noen venner av oss fikk tvillingjenter tidligere i høst, og da ble et par små bodyer sendt sørover til Stavanger. Jeg synes det er søtt når tvillinger er kledd matchende, men ikke nødvendigvis identisk. Disse bodyene har fått en trykknapp på hver skulder, for å lette av- og påkledningen litt.

bodyer med feer tvillinger

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar