torsdag 7. juni 2012

Sommerklær in action!

På tirsdag kom vi hjem fra to fantastiske uker med sol og varme på Mallorca. Vi hadde en dag med regn, men når temperaturen uansett var over 25 grader, så gjorde det liksom ikke så mye.

Før vi dro på ferie hadde jeg en plan om at jeg skulle få tatt mange flotte actionbilder av ungene, og meg selv, i hjemmesydde sommerklær. Veeel…etter å ha bladd gjennom godt over 500 bilder så innser jeg at den planen gikk i vasken. Hele TRE nogenlunde publiserbare bilder fant jeg. Jaja… vi får satse på en bra sommer her hjemme også, sånn at jeg kan få et nytt forsøk når det gjelder actionbilder ute i sola.

sommeraction
Til venstre: T-skjorte etter eget mønster og tights/piratbukse fra Meedom.
I midten: T-skjorte og shorts fra Ottobre 3/11
Til høyre: Seleshorts fra Ottobre 3/11

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar