torsdag 12. april 2012

Jeg følger strømmen…

…og prøver meg på lue med skjerm!

Sondre skal i bursdag til en barnehagekompis i helga, og da måtte vi lage en gave. Nå som våren stadig tar over for vinteren kan det være kjekt med noen litt tynnere luer – og hva er vel bedre for en 3-åring enn en skikkelig monstertruck-lue?

monstertrucklue

Ettersom det var første gang jeg prøvde meg på lue med skjerm måtte jeg lage to for å prøve ut litt forskjellige justeringer – og da ble det jammen meg monstertruck-lue på Sondre også. Heldiggrisen! De to luene er såpass like at jeg bare legger ut bilde av Sondre sin.

Luemønsteret er mitt eget, i størrelse 2-4 år, og tutorialen for skjermen fant her jeg via "Heilt spesiell". Stoffet er jersey fra Sydilla.

6 kommentarer:

  1. Hei på deg:D så fin denne ble! Jeg vurderer å prøve meg på en slik selv, men må i så fall gjøre den litt mer jentete til loppa;) du er flink!:D

    SvarSlett
  2. Tusen takk! Var ikke så vanskelig, så det er bare å prøve :)

    SvarSlett
  3. Svar
    1. Tusen takk for det :) Blir nok flere luer med skjerm etterhvert tenker jeg...

      Slett