lørdag 23. juni 2012

Bestilling fra en 3-åring!

En kompis av Sondre fikk selv velge stoff til årets bursdagsgave. Bunken med ulike guttestoffer ble plukket fram, med både helikoptre, astronauter og monstertrucker å velge mellom. Men – det tok ikke lang tid før gutten hadde bestemt seg. Han skulle ha t-skjorte med monstertrucker! Litt skuffelse var det når stoffet ikke forvandlet seg til en t-skjorte med en gang, men så kjapp er jeg altså ikke. Hihi!

Som 3-åringer flest lever også denne gutten nokså mye i øyeblikket, så jeg tror faktisk ikke han hadde peiling på hva som skjulte seg i dagens bursdagsgave før papiret ble revet av og “vidunderet” åpenbarte seg. Jeg anger veldig på at jeg ikke hadde kamera klart, for det gliset som bredte seg over hele fjeset var fantastisk. Herlig når det man lager blir så godt mottatt!

t-skjorte med monstertruck orange

Mønsteret er mitt vanlige t-skjortemønster, denne gang i størrelse 110. Jersey med monstertrucker kommer fra Sydilla, og den turkise ribben er fra Stoff og Stil.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar