mandag 14. april 2014

Ull er gull–og det kan glitre!

I sommer var vi innom Janus-utsalget utenfor Bergen, et himmelrike for oss sygale. Hyller på hyller med deilige ullstoff. Jeg var ikke den første, og helt sikkert ikke den siste, som brukte lang tid på å bestemme meg – og som i tillegg hadde en venninne som ringte inn bestilling etter at jeg sendte over noen bilder av alle herlighetene. Det ble noen meter med ut av butikken…

Et av stoffene jeg raskt la min elsk på, var deilig krinkelull i en nydelig turkis farge, med glitter. Dette måtte bare bli kjole til Elise. Jeg lurte lenge på hva slags stoff og farge jeg skulle kante med, men endte til slutt opp med å bruke det samme stoffet som i kjolen, bare på vranga.

kjole turkis krinkelull-ikke publ

Størrelse: 98
Mønster: Utgangspunkt i et mønster fra Heilt spesiell og Jubel.
Stoff: Turkis krinkelull fra Janus ull på rull.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar