torsdag 21. juni 2012

Luer til tøffe gutter

flodhestluer

På årets sommerfest med barnehagen var det definitivt luevær! 8 grader og regn! Ikke akkurat mye å juble for, men jeg jubler litt likevel jeg. For plutselig var det en mamma som lurte på hvor jeg hadde kjøpt den tøffe lua Sondre hadde på seg (monstertrucklua). Når hun hørte at jeg hadde sydd både den og lua Elise hadde på (måtte jo reklamere litt når jeg først hadde sjansen), bestilte hun jaggu meg både en vanlig skjermlue og en babylue! Det var ikke så nøye hva slags mønster de hadde, bare de passet til gutter.

Etter en kjapp titt i stoffhyllene falt valget på flodhester fra CeTho. Jeg synes dette stoffet er skikkelig herlig, både fargen og mønsteret.

flodhestlue med skjerm  flodhestlue baby
Begge mønstrene er egne, i str 2-4 år og ca 9 mnd.

Jeg har allerede sett den største lua i bruk i barnehagen, så det tyder vel på at mottakeren er fornøyd!

 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar