lørdag 25. februar 2012

Monsterfavoritt!

Jeg må bare få sagt det, denne buksa ble jeg skikkelig fornøyd med! Etter mye prøving og justering har jeg omsider kommet fram til et buksemønster som sitter perfekt på vår lange smale gutt, og når jeg i tillegg fikk satt på lommer og lapper på knærne så tør jeg påstå at denne buksa ble perfekt! (Det eneste minuset var at jeg blingsa litt på lengden, så etter at bildene ble tatt er det satt på ribb i steden for strikk nederst på bena)

monsterbukse

Buksa er str 98/104, og den er sydd i mykt bomullsstoff fra Stoff og Stil og Panduro. Perfekt over ullundertøy nå, og perfekt som sommerbukse når den tid kommer! Sondre har virkelig lagt sin elsk på denne – så den er helt klart en favoritt hos både mor og barn – og hos de voksne i barnehagen. Hihi…

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar