fredag 28. august 2015

Litt av årets sommerklær.

I vår var jeg litt lei meg for at jeg ikke fikk sydd så mye sommerklær som jeg hadde tenkt, men nå når sommeren er over innser jeg at det egentlig var like greit. Vi har ikke akkurat hatt bruk for mange skift med sommerklær i år…

Men, jeg fikk da sydd litt, og her kommer et innlegg med noen av plaggene.

sommerklær 2015

Øverst til venstre er en sommerdrakt til Amund i str 68. Mønster fra Ottobre, stoff fra Sydilla hvis jeg ikke husker feil.
Øverst til høyre er en singlet til Elise i str 104/110. Mønster fra Ottobre, stoff fra Kjekk og Søt.
Nederst til venstre er nok en singlet til Elise i str. 104/110. Mønster fra Ottobre, stoff fra Kreativ.
Nederst til høyre er en singlet til Sondre i str. 116/122. Mønster fra Ottobre, stoff fra Sydilla tror jeg.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar