tirsdag 14. oktober 2014

Babysett i rosa, og en ekstra body.

På grunn av at vi har hatt en del pc-trøbbel henger jeg godt etter med bloggingen. Nå har vi fått et nytt bærbart vidunder, så jeg skal prøve så godt jeg kan å oppdatere dere på ting som er sydd.

Dette settet ble sydd som barselgave fra jobben når en kollega fikk ei lita jente i mai. Når jeg viste fram settet til andre kollegaer fikk jeg jammen en bestilling på en lik body, bare i større størrelse – og det er jo kjekt!

babysett rosa fugler- ikke publ  body med rosa fuglemønster - ikke publ

Stoffet i bodyene er supermyk jersey fra Kjekk og søt, og buksa er sydd i babycord fra Stoff og stil. Ribben er også fra Stoff og stil.

Babysettet er i størrelse 68 (hvis jeg ikke husker feil), og den enslige bodyen er i størrelse 86.

Mønster til body er fra Heilt Spesiell, og buksemønsteret er eget.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar