onsdag 18. september 2013

Vrooooom…..

Jeg prøver stadig å komme ajour med bloggingen, men det er jammen ikke lett. Nå er det hektiske tider på jobb, og dermed mindre overskudd til sying, så da nytter jeg muligheten til å blogge litt isteden.

Dagens plagg er en hettejakke til Sondre. Den deilige, litt tynne, isolien med biler har ligget i skapet en god stund, før jeg endelig fant noe å bruke den til. Det er et velkjent “problem” i syverdenen at man ikke alltid har en plan når man handler stoff ;)

hettejakke med biler
str 116

Mønsteret til denne jakken er hentet fra Ottobre 4/2011 (hvis jeg ikke husker helt feil), men er litt modifisert. Det er opprinnelig et mønster for jakke til jente, med innsving i midjen, men ved å rette ut innsvingen fikk jeg en perfekt jakke til min smale gutt.

Jakken er sydd i tynn isoli fra Sydilla, og kantet med ribb fra Stoff og Stil. Den orange glidelåsen er også fra Stoff og Stil.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar