torsdag 20. juni 2013

Svevende biler og hjorter ute i det blå

For å prøve å komme litt etter med bloggingen av “gamle” prosjekter, kommer det her et innlegg med to t-skjorter til Sondre. T-skjorter brukes daglig, enten alene, under en genser eller utenpå en trøye, så det er et plagg vi aldri får nok av.

t-skjorte med biler

Først ut er en t-skjorte fra mitt vanlige mønster, str. 116. Det utrolig kule fotoprint-stoffet fant jeg på restebordet på Stoff og Stil, og da havnet det fort i handlekurven min. Pappaen i huset har lagt inn bestilling på matchende skjorte til seg selv, så det spørs om jeg må kjøpe litt mer stoff…

t-skjorte med hjort

Den neste t-skjorten er sydd etter mønster i Ottobre 3/2013. Den skulle visst være str 110, men i virkeligheten vil jeg si den er nærmere 116. Den deilige jerseyen med hjorter på er fra Sydilla, og ribben er som vanlig fra Stoff og stil.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar